به بهانه تولدت(26)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت(26)

گل من...!

همیشه با تو بودن برای من خود زندگیست!

تو دلیل زنده بودن من هستی،

معنای زنده بودن من، یعنی بودن تو در كنار من!

هر نفسی كه می كشم به امید زیستن در كنار تو!

تو خود عشقی برای این تن خسته من!

آن لحظه ای كه تو نباشی، من نیز نیستم!


قشنگ من...!

وقتی تو در كنارم هستی، گویا همه دنیا را دارم!

من به داشتنت می بالم، من به بودنت می بالم!

تو همه زندگی من هستی، تو همه وجودی برای من!

اول و آخر زندگی من!

با نام تو و یاد تو شروع میشه!

عشقــــ♥ـــــ رو یـــــا نیستـــــ

   عشقــــ♥ـــــ بـــــا ماستـــــ

      عشقــــ♥ـــــ آنـــــ استـــــ کـــــه میتـــــوان بـــــاورش کـــــرد

            در کنجـــــه خانـــــه ای پـــــر از تنهایـــــی و اتظـــــار

     عشقـــــ♥ــــ قلبـــــی ستـــــ پـــــر از تپشـــــ کـــــه مـــــی شکنـــــد سکوتـــــ هـــــا را

سکوتـــــی کـــــه در پســـــ لبخـــــند تلختـــــ پنهانـــــ استـــــ

     عشقــــــ♥ـــ پرنـــــده ایستـــــ بـــــی بـــــال

            که در آســـــمانـــــ آرزوهـــــایتـــــ پـــــر میکشـــــد

     اوجـــــ مـــــی گیرد میـــــرود بـــــازهم میـــــرود

آنقـــــدر دور کـــــه دیگـــــر در خیالتـــــ ناپـــــدید میشـــــود

    واینکـــــ تـــــو مـــــی مانـــــی و یـــــادگـــــار عشقـــــــ♥ـــــــ

        واینـــــ عشقـــــــ♥ــــــ همانـــــ استـــــ کـــــه بـــــه امیـــــده بازگشـــــته پرنـــــده قلبتـــــ را محکمـــــ در سینـــــه نگـــــه مـــــی دارد

tavalodet mobarak asiisam



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |